سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان
سرخط خبرها

بازدید از ۴۰ مجموعه گردشگری بین‌راهی محور مشهد | ساماندهی، بازسازی، بروزرسانی و تجهیز اماکن گردشی

  • کد خبر: ۱۹۰۷۵۶
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بازدید از ۴۰ مجموعه گردشگری بین‌راهی محور مشهد | ساماندهی، بازسازی، بروزرسانی و تجهیز اماکن گردشی
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: گروهی متشکل از کارشناسان اداره کل و جامعه حرفه‌ای مراکز بین‌راهی استان از ۴۰ مجموعه‌ گردشگری و بین‌راهی محور مشهد، زبرخان نیشابور، سبزوار و داورزن بازدید نظارتی انجام دادند.

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر افزود: مجتمع‌های بین‌راهی برای ارائه خدمات رفاهی و نیاز‌های اولیه مسافران از قبیل سرویس بهداشتی، غذاخوری، رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت و... ساخته شده‌است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: یکی دیگر از مزیت‌های مجتمع‌های بین راهی جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در مسیر‌های پرتردد و افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای است، جاده‌های اصلی کشور محل رقابت ارائه خدمات این استراحتگاه‌ها با یکدیگر است.

او تصریح کرد: بازرسی‌های دوره‌ای از محورهای جاده‌ای استان آغاز شده است و از محورهای دیگر استان نیز براساس برنامه زمان‌بندی بازدید خواهد شد.

بیدخوری با بیان اینکه این طرح در قالب دستور مقام عالی وزارت مبنی بر ساماندهی، بازسازی و بروزرسانی و تجهیز نمازخانه‌ها، مساجد و سرویس‌های بهداشتی تمامی واحدهای خدمات دهنده در حوزه خدمات بهداشتی و پذیرایی به مسافران، زائران و گردشگران اجرا می‌شود، افزود: در تمامی محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی بازدیدهای نظارتی آغاز شده و ضمن ارائه راهنمایی لازم به‌ مدیران و بهره‌برداران مجموعه‌ها، کمک‌های فنی و تجهیزاتی در قالب طرح مذکور از محل اعتبارات تخصیص یافته در حال اجراست.

معاون گردشگری تصریح کرد: بازدیدهای نظارتی شامل رستوران‌های منفرد بین‌راهی، بقاع متبرکه، مساجد بین راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین ‌راهی، فروشگاه‌های عرضه خدمات و ملزومات مورد نیاز سفر مستقر در جایگاه‌های سوخت و واحدهای خدماتی در محدوده شهری جاده‌های مواصلاتی می‌شود.

بهبود وضعیت خدمات بین راهی برای مسافران

همچنین علی ایزدی، رئیس جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی بین راهی استان خراسان رضوی نیز گفت: بررسی مشکلات و نیازهای واحدها برای بهبود خدمات به مسافران و گردشگران از اهم دستورات این بازدیدهای میدانی است.

او افزود: ارتقای خدمات و کنترل کیفیت آن به زائران و حمایت از واحدها وظیفه قانونی این جامعه حرفه‌ای است و از دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،آب، گاز، برق و ... تسهیل در امر خدمت‌رسانی به این مجموعه‌ها را تقاضا داریم.

ایزدی تصریح کرد: انتقال تجارب، آموزش نیروی انسانی اعم از مدیر و پرسنل شاغل در واحدها در زمینه تکریم مهمان و توجه به خواسته‌های مهمان، رعایت بهداشت و ایمنی و فراهم کردن تنوع بخشی خدمات در واحدهای تحت نظارت از جمله برنامه‌های جامعه‌حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی بین راهی استان است.

در این بازدید نظارتی معاون گردشگری اداره کل، رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل، مسئول واحدهای پذیرایی استان، رئیس، مدیر عامل و بازرس جامعه حرفه‌ای مراکز رفاهی، تفریحی و پذیرایی بین راهی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->